Skip to content

Πολιτική επιστροφής χρημάτων και προϊόντων

  1. Ο πελάτης διατηρεί δικαίωμα υπαναχώρησης από την ηλεκτρονική του αγορά και επιστροφής των προϊόντων που έχουν αγοραστεί, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους με πλήρη επιστροφή του καταβληθέντος ποσού(Συμπεριλαμβανομένων και των χρεώσεων μεταφοράς) Η επιστροφή των προϊόντων δύναται να πραγματοποιηθεί για οποιονδήποτε λόγο – ακόμη κι αν απλώς ο καταναλωτής έχει αλλάξει γνώμη.  Το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων αφορά και παραληφθέντα προϊόντα τα οποία έχουν υποστεί αλλοιώσεις κατά τη μεταφορά.  
  2. Βασικές προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι:

α) Τα προϊόντα που επιστρέφονται δεν θα πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί καθόλου, ενώ θα πρέπει να βρίσκονται στις συσκευασίες και όπως έχουν παραληφθεί, και να μην φέρουν φθορές και αλλοιώσεις στις συσκευασίες τους.

β) Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην κάτωθι διεύθυνση:

Chryselle, Ιερά Οδός 294 Αιγάλεω ΤΚ 12243

γ) Τα έξοδα της επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη. Στο δέμα θα πρέπει να συμπεριληφθούν επίσης και η πρωτότυπη απόδειξη αγοράς καθώς και πλήρως συμπληρωμένο το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε στο δέμα. 

δ) Στις αλλαγές δεν ισχύουν τα Εκπτωτικά Κουπόνια, ενώ τα Προϊόντα που επιλέγονται για Αλλαγή/Παραγγελία, λαμβάνονται στην αναγραφόμενη τιμή αγοράς που έχει το Eshop κατά την ώρα ολοκλήρωσης  της  Αλλαγής/Παραγγελίας.

ε) Σε περίπτωση που έχει εκδοθεί τιμολόγιο, η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να συνοδεύεται από δελτίο αποστολής.

3. Σε διάστημα εντός 14 ημερολογιακών ημερών θα πραγματοποιηθεί επιστροφή του πλήρους ποσού που έχει χρεωθεί συμπεριλαμβανομένου του ποσού των εξόδων αποστολής που καταβλήθηκε κατά την αγορά του προϊόντος. . Σε περίπτωση που το προϊόν αγοράστηκε με δωρεάν μεταφορικά τα αρχικά έξοδα αποστολής αφαιρούνται από το ποσό που επιστρέφεται.  Η επιστροφή του καταβληθέντος αντιτίμου πραγματοποιείται μέσω τραπέζης. Προς τον σκοπό αυτό, θα πρέπει ο πελάτης να γνωστοποιήσει εγγράφως στην εταιρεία το τραπεζικό ίδρυμα, τον αριθμό IBAN του τραπεζικού λογαριασμού και το πλήρες όνομα του δικαιούχου του τραπεζικού λογαριασμού, στον οποίο ο αγοραστής επιθυμεί να πραγματοποιηθεί η επιστροφή του χρηματικού ποσού καταβλήθηκε κατά την συγκεκριμένη αγορά. Υπενθυμίζεται ότι η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται αποκλειστικώς και μόνον σε τραπεζικό λογαριασμό του οποίου δικαιούχος είναι ο καταναλωτής που πραγματοποίησε την αρχική αγορά.

4.Υπενθυμίζεται ότι σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το ηλεκτρονικό κατάστημα info@chryselle.gr  διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (άρθρο 281 ΑΚ).

Διαδικασία επιστροφών:

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν σας με ένα άλλο ή επιστροφή χρημάτων τότε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο info@chryselle.gr  *απαραίτητη προϋπόθεση τη φωτογραφία του κοσμήματος και τη σύμφωνη έγκριση μας.

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται πάντοτε μέσω τραπέζης στον λογαριασμό από τον οποίον έγινε η κατάθεση ή σε περίπτωση που χρησιμοποιήθηκε άλλη μέθοδος πληρωμής, ο πελάτης υποδεικνύει στην επιχείρησή μας τον τραπεζικό λογαριασμό στον οποίον επιθυμεί να γίνει η σχετική καταβολή και αφού ελεγχθεί το επιστραφέν προϊόν και είναι στην άριστη κατάσταση που πωλήθηκε.
* Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται σε προϊόντα προσφοράς.

*Σε περίπτωση που το προϊόν αγοράστηκε με δωρεάν μεταφορικά τα αρχικά έξοδα αποστολής αφαιρούνται από το ποσό που επιστρέφεται.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι το κόστος μεταφορικών σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνει τον πελάτη.

Πολύ σημαντικό να γνωρίζετε σχετικά με τις επιστροφές:

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να μην λείπει τίποτα από τη συσκευασία του (καρτελάκια κτλ.) όπως και να περιέχεται στο δέμα η απόδειξη αγοράς.

Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.

Προσοχή: Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο παρακαλούμε ενημερώστε μας άμεσα εντός της ίδιας ημέρας.

Προϊόντα που δεν επιστρέφονται: Για λόγους υγιεινής δεν μπορείτε να επιστρέψετε τα σκουλαρίκια.

Διαδικασία επιστροφών BOX NOW:

Οι πελάτες που παρέλαβαν μέσω BOX NOW έχουν τη δυνατότητα να επιστρέψουν το δέμα τους με την εξής απλή διαδικασία:

* Εκδίδετε το voucher επιστροφής, πατώντας εδώ (μπορούμε να βάλουμε link?)

* Επίλεξε το Locker που σας εξυπηρετεί (για να δείτε τα διαθέσιμα locker πατήστε εδώ: https://lockers.boxnow.gr/ )

* Πληκτρολογήστε στην οθόνη το δεκαψήφιο κωδικό δέματος (parcel id) – τον οποίο βρίσκετε είτε επάνω στο voucher, είτε στο email/viber/sms που παραλάβατε από τη BOX NOW.

* Τοποθετήστε το δέμα μέσα στη θυρίδα

* Κλείστε τη θυρίδα